2/11/08

Cansat d'Obama

Sóc conscient de que el que diré no serà del gust de la majoria que em pot llegir, però estic cansat i fart d'Obama.

Estic fart perquè és un producte de màrqueting sense cap ideologia al darrere. És una creació artificial d'un lider amb missatges simples i sense contingut, vaja, destinats a la massa, és a dir populisme però a l'americana.

No entenc la passió que desperta aquest personatge a Catalunya i Espanya en general. Bé de fet si ho entenc i és fruit de l'ideologia pseudoprogre que ho envaeix tot i que des del desconeixement es pensa que Obama i els demòcrates són gent d'esquerra. Afortunadament a EUA l'ideologia d'esquerra és totalment minoritària i no com aqui que ho envaeix tot sense donar possibilitat d'expressió a la resta de pensament, ja que ràpidament et qualifiquen de feixista i dretà.

Encara tinc l'esperança que aquest producte de laboratori no guanyi les eleccions ja que si no és així ja veurem el resultat.

L'exemple més clar del papanatisme pro Obama que patim aqui es que l'Ajuntament de Barcelona permeti que es faci una cara gegantina a la zona del Fòrum per a fer propaganda del personatge. Algú s'imagina que a la costa de Florida es fes el mateix amb la cara d'Artur Mas o de Zapatero??

Bé i amb tot em declaro un ferm defensor i admirador dels EEUU i de tot el que representen en el món occidental, a més sento una sana enveja del patriotisme que profesen els ciutadans nordamericans i del seu amor al seu país.